Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Et forslag til kommende år. Sammenligner man point for TE kontra wr og rb, er det tydeligt (både i år og tidligere år) at TE point ikke helt står mål med de to øvrige positioner. Synes det er lidt ærgerligt at man på den måde gør det mindre attraktivt …
(^^`=) Hørt...
Og er ikke bedre. Har ikke City standard. Kæmpe fejlkøb ift summen de gav for ham
Kampen blev sådan set "spillet", og afbrudt efter 45 minutter, sådan rent officielt endte den 3-0 på skrivebordet, så det skal Swush vel registrere.
Iøvrigt mangler der røde krydser over samtlige spillere i PL.. Måske spiller de, måske ikke ? Kom nu Swush.....
Kun 59 min og 10 sekunder desværre
Iflg Yahoo Sports er Cleveland Browns vs Raiders flyttet til mandag 5 p.m. ET, og 2 andre kampe, Seahawks vs Rams og Washington vs Eagles er flyttet til tirsdag 7 p.m. ET. Jeg ved ikke hvad tidspunkterne betyder på dansk, det må du selv google dig fr …
Men har du kontrolleret den officielle side på Premier League?
Det er det allerede... Jeg var stadig i stand til at følge dette link i går... Men tak alligevel, for jeg fandt det, jeg søgte, om end på en lidt anden side
Okay, jeg tror, du har ret