Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Ja, som påpeget tidligere er laginddelingen langt bedre end tidligere. Meget enig i at det er blevet lidt sværere at "gætte det optimale hold", men mener dog stadig der er nogle relativt oplagte valg i kategori 4 + 5. Men det kan jo være jeg fejler br …
http://www.youtube.com/watch?v=nO72PSwzuaM Ham her??
Hva' så Swush for vi snart et svar ? Har i Giro-spil på trapperne eller hvad ? Ellers må vi jo skifte udbyder til konkurrenten Feltet.dk DE har nemlig et.
der er en spiller i GOLF-spillet der hedder Parry - men i de forskellige tour er der en der hedder Parr f.eks i Sisclien Open ! hvad er meningen ?
Står også på bundesliga.de's liveticker. Forstår ikke i ikke bruger det i stedet, når nu i alligevel sidder og taster alt ind.
Grace eller Van Zyl eller Aiken (alle fra SydAfrika) ! hvem er bedst ? og hvem er med i de fleste turneringer !
Tror jeg smider en "hund" på Alonso..... Skulle være steget til odds 3400.... "Can you hear the drums, Fernando" :-)
Tak Bennedbæk! :-)
Pis... Nåede det ikke :-)
@4 Jeg mener faktisk at det for 6-7 år siden var nævnt i reglerne at man ikke måtte vildlede andre, og det ville jo have omfattet et indlæg som nr. 2 i denne tråd. Men det er nu ændret til at man ikke må sprede falske rygter. Så det er jo noget af en opbl …