Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
**kl. 05.30 søndag morgen på 3+ .... Wrouuuuuuuummmmm......** Kom nu ind i kampen!!!! - Her: http://www.holdet.dk/da/formula1-fantasy-2012/competitions/f1_elitecup/enrollment
Hej F1 fans Formula Cup er blevet ændret lidt så finalen nu står i runde 19, i stedet for runde 20. Dette er for at sikre cuppen kan afvikles uanset om Bahrains Grand Prix bliver til noget eller ej. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
@ 12 Ro på KK golf er en udmærket sport, både at se og spille. Er bestemt ikke noget "fimset" over det ! Tværtimod handler golfsport om kontrol og balance både mentalt og fysisk, så kom ikke her du .... Kan kun sige Prøv det ! så kunne det være du blev …
Ved ikke om det er mig du henviser til, men jeg lover dig at jeg er meget seriøs. I forbindelse med udskiftningerne i sidste sæsons udgave, havde jeg undersøgt en masse sider og skrevet alle de spiller op der skulle deltage i omega world cup, som jo var …
Prøv at lave en CTRL+F5. Det er kun i Internet Explorer 7 problemet opstår. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
Ingen grund til stress. Den ekstra dag gør ikke den store forskel. Husk at hastværk er lastværk.
Ja, det forklarer da en del. Men både Mercedes og Ferrari fik jo flere point end Renault sidste sæson, så han virker stadig for dyr hvis du spørger mig. Men vi må jo se når denne sæson går i gang. Og nej, jeg er ikke interesseret i en Lotus Clio :-)
Tak;jesus ;) og i lige måde. McLaren vinder denne sæson! come on,Hamilton!.
Gladbach er Bundesligaens mest overvuderet hold. De ville ingenting igår, lod HSV have bolden i hele kampen. De havner ikke i top 4. desuden har en af deres midtbane profil brækket kravebenet.
Herlig artikel - fint input, OG: ROS, ROS, ROS, ROS til DIG for at formidle os/dine kunder noget brugbar og vedkommende information - BRAVO - Jeg tror det er FØRSTE GANG i al den tid jeg har været med her, at en Swush ansat, helt frivilligt og upress …