Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Sorry guys..... men jeg tror altså ikke på den 15/3 - håber, men tror ikke på det....ender med en Masters start igen igen
Besvarelse på samme spørgsmål tidligere: Hej Cordua Der ligger nogle omkostnings argumenter bag, at det ikke længere er muligt at betale med SMS. Den nye spillovgivning er indrettet således, at der skal betale 20 % i spilafgift af deltagelsesbeløb …
Hej Swush Er der mon mulighed for, at I laver et spil med cykel-klassikerne? Man kunne lave et spil med endagsløb af WT- og 1.HC-status. Eventuelt med start til Milano-San Remo ... Politiken er nærmest færdige som manager-udbyder, og Feltet.dk når ik …
Der er bundesligakampe fra runde 4, hvor man ikke kan se kampdata, og grønt flag er hejst i alle kampe! Hvordan kan I hejse grønt flag gang på gang og så igen, når kampdataene ikke er iorden og ikke tilgængelige for os? Hvornår dropper i at flage fo …
Laudrup skal vistnok træner for England :)
Jeg faldt lige over www.eurosportplayer.dk. Det koster 39 kroner om måneden, er fuldt lovligt og streamer Eurosport1, 2 og news i HD.
Nürnberg-Borussia Dortmund............... 0-1 Selvom den står 0-0 i pausen, tror jeg ikke Nurnber kan holde buret rent, mod et dortmund hold, der kommer tættere og tættere på en scoring. Wolfsburg-Mönchengladbach............... 2-0 Mandzukic er tilbage: …
Tillykke med sejren ønskes du herfra..........godt gået Frederik :) Mvh Jesus.