Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Jeg har aldrig skrevet, at Contador laver flere point end Valverde. Jeg har skrevet, at han ender højere i klassementet. Fuldstændig absurd forfærdelig start pointmæssigt for Contador gør nok, at Valverde er stukket af allerede...
Undre mig meget at du ikke har din lille Darling, De Gendt med på sådan en etape RMIR..😀 Det så godt ud på et tidspunkt, men så god form kan man alligevel ikke være i så lang tid.. Og hvad sker der lige for Moviestar?!!!! De kunne jo have vundet 5 etaper …
Der var 28 tilbage fra 2 etape Og der var 7 der ikke afleverede bud til 3 etape som så er ude ligesom Hamp som ramte forkert, dermed er vi nede på 20
Hehe, enig Crap_Bag! Christian jeg synes jo næsten det er en endnu større skandale, at der overhovedet ikke bliver reageret på de henvendelser i får om problemet!! På trods af, at de kom i god tid inden etapestart! Man burde da i det mindste lige tj …
tjah jeg gad ikke waste 69 kroner på de der sigøjner præmier så jeg sprang over denne gang.
Et udbrud holder hjem på en svær svær etape som går op og ned hele dagen.. Det kan de svage 3.rangs sprintere slet ikke holde til og der er ingen hold der gider at bruge kræfter på at hente udbruddet hjem, som får lov at køre sikkert i mål - 3-4 minuter f …
Du er klar over der er to forskellige spil med to forskellige regelsæt ikk?
Vervaeke kan også blive god i kat 4, men tror desværre han kommer til at tage en del etaper hvor han bare slapper af... Han har ellers et kæmpe potentiale!
Så virker det igen.. Beklager fejlen. Med venlig hilsen Jesper, Swush.com
Han kan ikke mere, har slet ikke vilje til at vinde mere og har har helt sikkert ondt et eller andet sted