Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Skulle vel kunne forhindre ham i at deltage i spurten hvis han har et "drejet bordben" i mundvigen!
Jeg fik også ramt det meste rigtigt - men missede Benatti på 1. etape - og lavede den fejl at jeg troede på og havde Jos Van Emden på enkeltstarten - og havde Marcato på flere etaper. Men et elendigt opsat spil - På intet tidspunkt har man kunnet se and …
Okay, så du mener at på hviledagene er det lige så vigtigt at have grønt og prikker som gult? Men alle de andre dage er det ikke? Jeg troede jeg forstod hvad du mente, men at jeg bare var uenig... Men hvis det jeg har skrevet ovenover rent faktisk er så …
Hej... Er præmierne (blockbuster koder) fra tourspillet på vej? mvh Anders
Selvfølgelig, det tabte skal tjenes hjem.
Hver sin smag :D Nogen har en god smag og andre har ikke :D
Jeg har fået mail om at jeres guldhold gavekode er sendt på mail til jer og fodbolden bliver sendt om et par dage så Ansbjerg lige har chancen for at tjekke sine oplysninger om adressen er rigtig, så de ikke sender den forkert :-) Tak til swish fordi de …
Jeg siger også tak for denne gang Maastricht-on-tour, fedt du som ny bruger på forum gad at blive ved og du har sikkert lært en masse af diverse bruger af forum at kende under dine spil :-) Både positive og negative, måske skulle du nøjes med et vinder …
pierredavid er den suveræne Hall of Fame tour manager med 6 rigtige. Kæmpe TILLYKKE !!! pierredavid var den eneste der ramte de 3 outsidere: Hagen, Matthews og Navardauskas - fåcking sejt! Kingo, Doberck og Jigsaw har alle 5 rigtige og må slås om de …
Ved nærmere eftertanke var det måske lidt hårdt sagt. Folk i 80'erne kunne også sagtens gøre det bedre end det her. Forstår ærlig talt ikke hvorfor swush ikke bare bruger et gratis forum skin/bulletin eller whatever de nu hedder på nettet - de er jo st …