Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Det sker helt vildt tit for Kingo :-)
Hold kæft hvor er jeg dårlig til det her, min 3. fejl nu her i spillet. Kæmpe undskyldning til Jigsaw og Hjertensfryd. Jeg har simpelthen overset din stemme Jigsaw, pinligt ☺ Jigsaw er super manager - og hjertensfryd er kun på en ærefuld 2. plads. Ji …
Kæmpe undskyldning til pierredavid - min fejl - du har sgu da 3 i top 5 - tænk at jeg ikke kan læse og tælle mere ☺ Pierredavid er dagens SUPER MANAGER - fanme flot på en så svær etape - sejt og TILLYKKE !!! Doberck kun nr. 2 ☺ Pierredavid vinder …
Tar denne muigvis da den lyder sjovest.... Tror han vinder alle 3 GT i 2017...
Tror ikke på Quintana som nr. 2, Bardet ser da stærkere ud, han beholder da den plads - tror da snarere at Quintana skal kigge sig bagud, for Porte og Aru ligger ikke langt efter ☺
ser da meget godt ud for mit bud, som er lavet INDEN etapen i går, mon ikke froome og bardet beholder deres pladser, de ser begge stærke ud - men hvem får så 3. pladsen? Porte er kun 50 sec efter Quintana, såååååååååååå det er da ikke umuligt ☺
Mclay & Richeze
Alle 4 får en chance mere
Sikke noget sludder jeg har skrevet ovenfor. Benned vinder sgu da! Stort tillykke! Benned er dagens SUPER MANAGER !!! Benned har sgu da 2 i top 5: Bardet + Quintana, så han oversprinter lige os andre 4, der kun har en enkelt, øv ☺
Deal - du må gerne overtage så snart du kan. Du har jo trods alt langt større erfaring med det end jeg ☺