Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Hold da ferie for en festlig omgang C/P. I det mindste har vi ikke problemer med bots herinde, som de har på f.eks. bold.dk
Sådan er det hvert år, folk kan ikke være med i alle løb og må prioritere og så er modstanden altså meget hårdere i TDF end i Giroen og de to ville have fået det meget svært
Hej, tillader mig lige at gøre en smule relevant reklame. Sammen med to gode venner er jeg medvært på den nystartede podcast Det 3. Hjul. Her laver vi korte, skarpe optakter til hver etape af årets Tour de France og vurderinger af favoritterne til året …
Crazy.. :o Men tak for hurtigt svar
http://inrng.com/tour/ , afsnit "The Jerseys"
Hej! Nu har jeg hørt at bl.a. Chris Anker vil lave et tourhold i år. Nogen der ved hvad hans profil/hold hedder? Det kunne være fedt at se, om man kan slå ham. Brian Nygaards kan også bruges :)
Skriv til dem via kontakt, så fikser de det helt sikkert
Ja! Han er også 23 år. Det har han faktisk været i laaaang tid.
Hej Måske i kunne opdater jeres Rytterbase engang inden på Fredag, Sep Vanmarcke skiftede til Cannondale i denne sæson men er stadigvæk listed hos Lotto Jumbo. Just saying :-)
Kiwi, som Tom siger så bliver man med tiden fyldt op med ting, som er okay, men som man ikke kan bruge flere kopier af. Jeg blev glad for et par solbriller, men siden vandt jeg to par mere. De stod til en værdi på 800 kroner pr. stk. og dermed højt på præm …