Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Haha Benned.. Det var godt nok ærgerligt du ikke vandt.. Sjovt som Kingo altid formår at hacke din profil.😂 Bedre held næste gang..👍
@ 20 ☺ Doberck, jeg håber du kommer ind i kampen til etapen i morgen - og jeg agter at fortsætte til vi rammer Champs'en ☺ Så måske lægger der 3 flere sejre til dig og venter ☺ Selv om jeg også selv vil forsøge at vinde de 3 sidste etaper :-) PS. …
Dumoulin nr 2 meget forventet men Aru nr 3 var i hvert fald en overraskelse Jacob ryger desværre ud og vi har så 4 mand videre
Tillykke Ansbjerg 👍
Må klart være fordi alle ryttere ikke var kommet i mål da jeg skrev. Havde godt på fornemmelsen jeg var for tidligt ude
5 mand går videre til 18 etape Turbomoller - JacobPetersen - Chrisdk - Ansbjerg - Bjarne Riis
RMIR du glemmer lidt i optakten, at Froome var styrtet dagen inden... Jeg er meget i tvivl om, hvorvidt udbruddet får lov til at køre hjem. For Skys skyld må de hjertens gerne køre hjem, så er der ingen bonus på stregen og ingen hjælp til de andre fra u …
Har altid vidst RMIR var Clark Kent.
@ 12 jeg er enig, Benned er mere end fornuftig begavet, flot at han har taget ini'tivet, og sørger for daglig styring af forløbet ☺ Jeg er blot pisse misundelig over at jeg ikke selv er med ;-)
@ 40, jo du har ret Valo, har checket Wikipedia, Riis købte ham til start i 2015, men han har aldrig haft et så gyldent år som i år med så mange sejre, selv om også fik den grønne i både 13 og 14. Han blomstrer altså - også uden Riis (selv om vi i Danm …