Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Hvis det i torsdags var en stabil præstation, så ville der i hvertfald ikke være snak om krise !! Fordi hvornår har de lige sidst vundet, samt scoret FIRE mål ? ;-)
@18 ... er du nu fuld igen????
Tror såmænd også at FCM gerne ville have manglet ham i mandags..... ;-)
@7 Det kan da ikke har gået forbi din opmærksomhed, alle de problemer I havde i foråret? Opdateringer mig her og der, der ikke virkede efter hensigten. Og det mest smarte I gjorde var at sætte dem i værk efter sæsonstart ... :-/ Der gjorde jeg lidt …
Der er da nu beløb på 100-200-300 kr ved både renter og transfer. Men for min skyld kunne det såmænd godt være delt op i 10 min og så give 1000 kr pr 10 min hvis du synes det er nemmere. Hvis man spiller 90 min og får 9.000 kr ved mit forslag er det …
Endelig blev denne tråd interessant! FODERMESTEREN!!!!!!!!!!!
Cool :-))
@ 5 Det er altså ikke let, når man snakker i øst og du svarer i vest :-) Altså medmindre du tiltænker Gil så meget snilde, finesse og teknik, at han kan få bolden til at ændre retning efter Toft har taget 2 træk? Som med Hassan/Jude situationen, e …
Ja sælg ham op til Køge kampen