Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Er ganske enig ... Havde ligeledes Ba og Aguero som anfører på 2 bedste hold, som begge LÅ i top 10 - Kort før deadline havde jeg i stedet RvP og Dempsey - hvilket havde været noget bedre! - Har helt konsekvent valgt forkert anfører de sidste 3-4 runder - …
Jeg har problemer med at tilføje en spiller til en lukket gruppe, selv om jeg sender mail invi til ham og gør det fra den originale gruppe spørger den ham hver gang om password. Hvordan får vi ham ind i gruppen?
Så virker det igen. Lad os håbe det holder mere end 24 timer denne gang :) **Med venlig hilsen,** Micael - Udvikler, Swush.com
Hvad med Græske drakmer??
Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg vil hedde PMIØ eller Johnny Lawrence.
Virker de gamle grupper ikke mere???? mvh. Brian
Nu fylder banner igen det hele og det hjælper heller ikke med Ctrl-F5
Gå ind i gruppen og opret gruppespil ved at klikke på den liga du ønsker, ses nederst på siden. Vælg pulje eller eller cup med drop down pilen. Navngiv puljen. Tryk på opret og gå til tilmelding. Send 100 kr, til konto 2500-12345678.
Glæder mig se kevin magenussen til Formel 1 om en par år med McLaren :) den 19-årige Kevin Magnussen har skrev en kontrakt med McLaren,dog som testkører og udvikle til en F1-kører. læs mere her. http://www.dr.dk/Sporten/Formel1/2012/02/14/163533.htm