Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
flot stavet spasser
Var der ikke engang en søgefunktion, som kunne bruges på tværs af alle fora? Jeg synes ikke jeg kan finde den mere. Anyway, kunne være fedt med een, og så kunne man måske også undgå de 17 tråde omkring samme emne ...
Hvordan gør jeg det?
Så virker det. Hvis der er andre Chrome brugere der har dette problem, hjælper det at trykke CTRL+R+F5
Man skal betale for sine hold før man kan skifte ud. Man kan med andre ord godt sætte et hold og gemme det - men man kan ikke skifte ud før holdet er betalt online.
Hvis man er AGF fan, er det muligt at få det ændret.
Jeg har lavet planlæg kaptjanskifte for hele tour`en for at være sikker på at jeg havde en god anfører til alle runderne, da jeg ikke altid har tid til at skifte ud. Til runde 12 gik jeg ind og lavede det om til Andy i stedet for Contador for at satse l …
Nope
MEN det kan man ikke. Det står i reglerne!! Er det den 25. tråd om emnet?? Stop nu det tuderi!!
Kan man ikke længere se tilbage i sine tidligere spil og puljer? Altså f.eks. sidste års champions league eller Superliga?