Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
@1 ... Ja, surt Jesus/Rudi ... Havde godt lagt mærke til at du havde haft en flot start. Jeg har stadig lidt hold uden Brajkovic, men lavede 5 hold med fast på Contador/Andy/Gesink og Brajkovic - og garderede lidt bredt på resten. - Og de er som dine, l …
Det er heller ikke det store problem for mig :) Og jeg er ikke en af dem der bruger de næste 2 måneder på at brokke mig over det. Jeg håber bare på at det glider fra nu af, og at jeg vinder selvfølgelig ;)
Jo, men jeg ved ikke om flash-filen i Tour spillet er anderledes.
Jeg kan ikke se mit hold i TdF under rytterhandel. Jeg får at vide at jeg ikke har Macromedia Flash Player. Når jeg så bliver linket væk fra siden står der at jeg allerede har det installeret til trods for at jeg ikke kan se mit hold grafisk. Hvad er …
Det du skriver er, at de får samme placering på etapen - det er ikke helt korrekt... Derimod får de samme tid, når hele feltet kommer samlet ind - men på trods af det bliver der stadig en nr 2, 3, 4 og 5. Det er også det Mikkel prøver at forklare, ved ikke …
Hej Jesper, jeg har ellers fået svar nu??
andrer,der har bøvl med at få sin betaling godkendt,til tour de france
Hej alle Tour fans Jeg er i den situation at min computer lige er brændt total sammen, og på den var min oversigt over alle de point de forskellige rytter havde samlet sammen sidste år. Er der nogen som har en lignende liste eller ved i hvor man kan få …
Det er et interwiew med ham selv http://www.formula1.com/news/headlines/2011/5/12122.html