-
Motor Manager spillet er fucket hel op!
Der er klart nok nogle spillere der har overtrådt reglerne for spillerhandler. I de online spil jeg deltager i, har de fleste spil en klausul om, at hvis man udnytter/misbruger en bot i spillet, kan man som spiller diskvalificeres. I Swush's regler f … -
Golf Manager 2025
der mangler et par spillere, der rent faktisk er i en ok kategori på Europa Touren: Callum Tarren, England Zihao Jin, Kina Veer Ahlawat, Indien -
Udskilningsløb til Flandern Rundt
Alle har enten Poga, Mads eller Poel, så alle går videre, tillykke :-) -
Få nu tingene fikset
Nu er det vist snart på tide at hive udviklerne ud af vinterhiet og få styr på jeres shit. Vi må betragte Formel 1 Manager som det nye site. Personligt hader jeg nærmest alt ved selve designet/layoutet, men det må man dog formodes at kunne vænne sig ti … -
Tilkøb af kontrakter på Basis hold
Ok, tak. -
Udskilningsløb til Dwars door Vlaanderen
Alle der har enten Mads P eller Jorgenson går videre. Det betyder at kun 4 går videre, og at 3 managers altså - desværre - må forlade udskilningsløbet :-( -
Holdet.dk relanceres: Ny platform, samme spil - flere muligheder
Halvandet år! Det taler lidt for sig selv, når man ser resultatet…. Jeg troede først, at jeg havde læst forkert. -
Udskilningsløb til Gent-Wevelgem
Alle 8 går videre - tillykke :-) -
Kan ikke få indløst min præmie
Prøv at Skriv til dem support@swush.com -
Srdjan Kuzmic ikke tildelt assist til Viborg’s 4. mål?
Der er heller ikke givet assist til serginho og Renato ved 1-0 og 2-0, så mon ikke de kommer