Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Så hedder den ene kamp i morgen sgu Montenegro-Spanien, det må siges at være en overraskelse og godt for Danmark....
Har da aldrig set noget så latterligt
@32 ... enig i at det ikke var den mest kvikke beslutning - og du gør det da heller ikke specielt nemt for dig selv med skiftet til en ongo-bongo målmand ... Og nu er problemet at du ikke har råd til at skifte til en ordentlig målmand ... Men du er jo nødt …
Nu gør den det igen igen...
Live på Tyskland-Kina http://www.dhb.de/index.php?id=107&tx_ttnews[tt_news]=2731&cHash=cea32284779bf2643103837ba3b524b8
Så held og lykke til jer :-) Jeg er ude, endnu en gang :-(
og Administrator skrev således vedr. gevinster: Jeg har lavet en præmiedeling til top4 til denne konkurrence. 1. plads: 2.205,00 DKK 2. plads: 1.575,00 DKK 3. plads: 945,00 DKK 4. plads: 525,00 DKK Ialt: 5.250,00 DKK
At Viasat golf er en tidsrøver kan jeg svare bekræftende på. Hidtil har familien i en vis grad skulle skiftes om retten til at bruge recieveren, men efter viaplay, kan jeg nappe det hele på nettet, det er nu kun konkurrencen med fodbold der holder Golfen v …
Rusland...årsag er den crazy træner Evgenij Trefilov pisker sin hold til sejr :)
Det er godt at vide, da jeg heller ingen planer har om at tage til Ukraine... (Kampe skal følges i fjerneren) Jeg skal helt klart se DK against Portugal, hvor Portugal som bekendt har rev til gode Hvad skal i andre se?