Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Vil mene at @10 allerede har givet dig løsningen på dit spørgsmål :-)
I så fald, ska jeg ikke bruge den viden jeg ikke besidder . :P
www.holdet.dk
I en regulær spurt vil Greipel være klart at foretrække, mens Sagan vil slå dem alle i kuperet og teknisk terræn
Jeg har ham på mit hold, men tror han skal passe på froome, men at han selv må køre sin chance hvor froome alligevel har 5 andre ryttere der kan hjælpe ham. Hagen spurter derfor med og kan jo lidt af det samme som sagan.
kat 3 og 2 til sammen er ca 10 km med 6.5 % i snit kan ikke se cavendish kan komme op. Kommer han op igen, er der stor chance for han bliver sat på kat 3 12 km fra mål.
Hehe samme her :-)
Der var da en kæmpe forskel på den måde Tejay kørte Californien og Schweiz på. Vi har i hvert fald ikke, opfattelse af optaktsløbene. Isør hvis man ser på det i forhold til sidste år.
Den er svær. Uden at afsløre alt for meget (Ud fra hvad jeg tror) Men så har jeg altid haft et gode øje til begge to. Jeg tror de begge kan blive en af de store positive overraskelser i touren. Talansky kan også fyre en god enkelstart af skal man have i …
Rui Costa!