Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Og bare lige for at præcisere den med, at det ikke skal være antallet af hold, der som regel vil være bestemmende for antallet af points, som man samler sammen.... I HOF-rangeringen får man kun points for ens bedste hold, men jo flere hold, man har i de …
Køb en anden. Copa Spa har mange stjerner at vælge imellem.
Hvornår.....?? Ufatteligt at Svus ikke magter at svare.. Ps..
(C)OUTINHOOOOOOO x2 !!!
Et kvalificeret gæt ville være uge 25
Præmien er vel sat efter hvor mange der tidligere har købt guldhold til dette spil, mit problem med det er bare at jeg skal give det samme for at spille med i 6.runder, som jeg skal til en hel liga sæson i fodbold ellers, og der er næsten ikke plads til …
Tip noteret Henrik👍🏻 Tak for det.
Måske et kontroversielt forslag, men man kunne også overveje faktisk at se cykelløbet, så man med egne øjne kan se hvad der sker med Dumoulin, Roglic og de andre der gang på gang bliver spurgt ind til.
Men som vi allesammen ved: it's all about the managerpointene!"
Ja det var jo let at forudsige at de engelske hold ville være alle andre overlegne. Især de spanske var direkte pinlige at se på, jow jow mod små ligegyldige modstandere formår de at få det til at se flot ud, men mod hold af Liverpools format ligner de det …