Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
1.2 Velbekomme. Det var en træningskamp du forespurgte tv-dækning af, træningskampe er normalt ikke tv-dækkede. Til gengæld blir der massevis af pigefodbold at kigge på, fra åbnings- kampen på fredag kl 20.30, og resten af turneringen. DR3 sender …
Det er ikke en fejl. Alle hold der ændrede bare én enkelt rytter i tidsrummet efter transfer blev rullet tilbage, er med i Xtra-puljen. Han kan også have købt fuldt sprinter-hold, fortrudt handler efter deadline og handlet igen. Dermed ville hans hold …
Jeg syntes man skal kunne mærke hvis man rammer alle 8 i top 15, det vil være et sats at forsøge alligevel, jeg mener så nemt er det heller ikke at ramme dem alle. men kan også sagtens se argumentet med at få bankrente på 1%, tilbage, det er bare nemme …
Rammer 2 mand med i udbruddet, har Carapaz som kaptajn på et lyserødt hold hvor jeg stadig har alle 8 ryttere! Det rykkede jeg så 1 plads frem på... Men ja RJJ, det er satme ikke enmt at ramme den rigtige rytter i de der indianerudbrud! Og dem man vælge …
Er det et udslag af tåbelig svensk politisk korrekthed, at alle Camerouns og Sydafrikas spillere er malet grisefarvede i hovederne?!?
Det skal selvfølgelig nok blive rettet meget snart
Dejligt at se respons herinde fra SWUSH, og det er inden deadline, så folk ved hvad de skal forholde sig til! Mere af det tak!!
Nej Henrik. Du kan ikke bruge det samme link til alle kampe. Til alle kampe i hele verden laves der et nyt link, for at få adgang til det link skal du spørge på et forum, hvor der er en der kender det nye link. Og her er Holdet.dk's forum rigtig godt …
Det ser ud til at være rigtigt nok
Du kan se stillingen efter hver etape her: http://www.giroditalia.it/eng/rankings/