Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Tja lidt vil han nok få. med held kan han komme i top 15 2-3 gange, ellers ofte mellem nr 30 og 50. Men der er ingen point og hente for på enkeltstarterne og i bjergene. Hvis det går over al forventning kan han måske få 800 point. Mit bud er 500-600.
Ulissi satser stort på VM i år og havde derfor aldrig tiltænkt at køre Touren, så ikke så meget grund til at ærgre sig over hans styrt.
På den korte bane Kittel, men set over hele løbet heller jeg til Kristoff. Jeg mener ikke at kittel tidligere i sin karriere har genneført en GT. Mener 10 etaper er maks han har kørt, og haft begrænset succes. Han er udentvivl i god form, men om han kan …
Det har man vel vidst i over et halvt år at Gesink er hjælperytter for Mollema.. Som i øvrigt vil gøre det bedre end Gesink nogensinde har gjort. ;-)
Hej Nogle som ligger inde med sidste års pointgivning til rytterne? Det ville være en stor hjælp, da jeg desværre ikke selv fik det gemt og Swush ligger helller ikke inde med denne liste...
takker - var mest for at vurdere om det kunne betale sig at gå efter 9 i top 15 eller evt top 3-4 :) Men uanset hvordan man vender og drejer det så er det vigtigste at ramme vinderen/kaptajn. Det er nu heller ikke helt let i år :)
Der kan være mange om budet, kommer også an på om nogle hold begynder at køre efter den. Movistar må være den største favorit, et bredt hold. Som ikke er bange for at gå med i udbrud. Det gør sky med sikkerhed ikke, de har en fordel på enkeltstartern …
bjerg,klassement og ungdom vinder de ikke (de kan måske få ungdom et par etaper i starten), men resten er de ret stærke i :-)
Hutarivich, Mondory har meldt ud, at han ikke vil køre spurter i år, men søge udbruddene
Hun må da snart være kommet sig, jeg har jo ikke været dernede siden i går aftes. Kamma spurgte efter dig. Jeg sagde du holder pause indtil du finder pillerne..