Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Why?... Why??????
Hej Martin Det er rettet. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
Jeg stemmer ja, uanset om det er svar 1 eller 2. :) For hvorfor have alle de fodbold spil (superliga, premier league, la primera division), når de bare ligner hinanden. Så hellere noget nyt og anderledes, ligesom formel 1 og golf, selvom jeg nu aldrig …
Hej Swush Der mangler en kategori på Vivendi Cup, som spilles d. 23 september. Da det jo snart er tid til udskiftninger, vil det være rart at vide hvor mange points der er på spil der. På Europatourens hjemmeside er formatet listet som en Pro-am i stil …
Det kan jeg heller ikke
Hej Opdatering af runde 12 (THE 139th OPEN CHAMPIONSHIP) er først afsluttet nu. Vi beklager at det skulle tage så lang tid. Vi har arbejdet på en opdateringsformular til de her lidt specielle turneringer. Der skulle tages forbehold for lidt forskellige ti …
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan fremtiden ser ud for håndbold og cykel manager herinde på holdet.dk Håndbold tænker jeg mest på håndbold ligaen for henholdsvis kvinder og mænd, og cykling tænker jeg på om man måske kunne være heldig, at der kom …
Det har aldrig kostet noget at bytte spillere halvvejs - nogensinde!! Ikke i golfspillet i hvert fald.