Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Tak. Jeg havde misforstået formuleringen mht. < 10 omgange.
Nu må i altså til at få opdateret alle de hold der er klar med tour-holdet, det er simpelthen for dårligt at der skal gå så langt tid før det sker !!!!
Hej igen Race-fans. Vi har lavet et lille sammenklip af løbet på Infenion... Det er bare lidt klip, optaget med lommekamera, men vi er jo heller ikke proffer.... Det var nu stadig en fed dag, og jeg har lovet mig selv, at jeg skal tilbage til Nascar igen …
Kaam nu igaang mette swush, fla uu - der kaaamer en jætjawer
Mominho, Hvad ved du om mit forarbejde??? Synes du skulle lade være at have forudindtagende holdninger om andre, bare fordi de har et andet favorit managerspil end dig. Du har den opfattelse at dem der spiller DR ikke laver deres eget forarbejde... Den …
Hej Steen Nu er det ikke mit bord, derfor kunne jeg ikke give dit et tydligere svar igår. Men det er bekræftet at det er Travelsense der er leverandør. Så er det bare med at komme op af highscorelisten :) Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
Sommer? Den faldt så på en lørdag i år........
Hvad sker der med golf update... Nogen der ved hvorfor der ikk er update ?? (og mente golf og ikk gold i sidste debat)