Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Hej Danneee Du har ret - vi har importeret kampen igen og målet er nu korrigeret. Mvh. Christian
Hej Ja vi havde en fejl så man ikke kunne vælge EOLO-holdet. Det er nu blevet rettet. Mvh. Christian
Når jeg går ind på mit hold så har jeg en værdi. Som er korrekt Men i min pulje, har jeg ikke fået tilskrevet kaptajnbonus. Er der noget galt med opdateringer?
#1 Hørt..
Det skal han nok få når de gennemgår alle kampene
#8 Tænker at de har givet 125.000 for førstepladsen, da det er ensbetydende med at man også har den pink trøje.. Som de IKKE har skrevet ind. Så pointene ser meget rigtige ud
Til # 4 Thomas Jeg har taget de 3 sidste nuller væk, så i stedet for 200.000 giver jeg kun 200 for at blive nr. 1 på etapen - osv. Jeg har ikke beregnet 1) holdbonus, 2) kaptajnbonus, 3) pr dag i trøjen, 4) sen ankomst eller 5) spurt og bjergpoint. Kun …
Hvorfor er der givet point i Canary Championship ? 4 dagen mangler sgu da
Ja Landa er et fint bud :) ! Men han skal lige overleve første uge og arbejde sig tilbage op i tabellen efter dagens enkeltstart ;) Campenaerts kommer ikke i top15 i dag
Grænsen for guldkort er faktisk blevet ændret. Det er rigtigt at man tidligere skulle have 50.000 HOF point, men efter de nye regler skal man istedet nu være i top 50 på HOF for at få kortet. Dvs i skrivende stund skal man have godt 53.520 point. De nye re …