Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Hej Alle, Vi er klar over at H-point gerne måtte køre mere automatisk og hurtigere - det er på tegnebrættet. Indtil da bliver H-point uddelt mindst 1 gang om ugen, og vi vil skrive et forumindlæg hver gang de bliver uddelt, så i kan se hvad der er blevet …
@ Swush Et lille surt opstød mere. Når der kommer nye kommentarer til indlæg jeg har læst, bliver overskriften ikke fremhævet med fed. Jeg skal altså sidde og holde øje med datoerne, for at se om der er kommet nye kommentarer.
Anes Møllehave Bin Laden.........
Det er som om, at jo mere swush justerer, jo mere uoverkueligt bliver det. Keder i jer virkelig så meget derinde på Vesterbro eller hvor i nu sidder, at i bare skal pille ved et eller andet hele tiden!!? Forummet var faktisk bedst og mest overskueligt, …
Hej Brian, Jeg vil tro det der sker er at du har tilmeldt dig i runde 2 - dermed er du ikke med i puljen i runde 1. Når du går ind og kigger på highscoren vælger den som udgangspunkt runden 1 når kaptajnskifte endnu ikke er lukket for runde 2. Hvis du pr …
Hej Simon. Du kan jo stadig klikke på det specifikke forum og se nyere indlæg....
Det med nye spil, så ville jeg personligt frem for serie A hellere spille med i bundesligaen. Har man fra holdets side ressourcer til at få endnu en liga op at stå kan de jo prøve med en afstemning for at vurdere hvad der vil være opbakning til. Ellers fe …