Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Det gør jeg også. Selv svenskerne har ikke wm. Alt for lidt hockey. Måske er der ikke folk nok i dk. Men et wm med dansk deltagelse ville være super!
Du har ret Benned. Det var en smutter under researche. Min kvajebajer...
OC og NO finder begge nr. 1, 2, 4 og 5 - og begge har også Bernal som nr. 1 ☺ Emil finder ingen i top 15, da han udelukkende har udbrudskandidater på sin liste. Hvis man derimod havde fulgt hans: "Kandidater til favoritopgør (i prioriteret rækkefølge): …
Er rettet nu kan jeg se :-)
Ingen fandt - naturligvis - de første 9 fra udbruddet. Men heller ingen fandt - stort set - de næste 6 fra favoritterne i feltet. Alle fandt dog nr. 12 Ulissi. Derudover fandt OC og så nr. 14 Moscon - og vinder dermed etapens forudsigelser ☺ Alle f …
Jeg er enig med de tidligere ytringer om at kunne sætte en ekstra rytter ind i visse tilfælde. Når nu Caleb håner sprintertrøjen og forlader Giroen, i dette tilfælde burde man kunne sætte en indskifter. Jeg er helt med på, at når Sivakov flader og udgår, d …
Til # 10 Hjertensfryd Tak for venlige bemærkninger ☺ Her er top 20 på 8. etape i går lørdag, som vel er det de fleste spil belønner: 1 LAFAY Victor Cofidis, Solutions Crédits 100 80 4:06:47 2 GAVAZZI Francesco EOLO-Kometa 40 50 0:36 3 ARNDT N …
Alle 4 fandt nr, 1, 2, 3, 6, 7, 12 og 14 på dagens etape. Men kun NO, Emil og WF fandt også nr. 15. Alle fandt også Ewan som nr. 1 - undtaget Emil, som havde Merlier som nr. 1 og Ewan kun på 2. pladsen. Det giver 975 points til NO og WF, 960 til OC, …
Klassisk når man i en liga er 200k bagud og han har Fernandes anfører og Williams som så slipper for selvmål..
Hvis du havde læst det hele, så havde du svaret ;) *Spillet afholdes på Lynholdet. Maks et spil pr. bruger og deltager-kode sendes via e-mail og notifikation den 12. juni. (Præmier for 3.000 kr.)