Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Det er min personlige fejl. Det beklager jeg. Det er nu rettet, og en ny highscore er ved at blive udregnet. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
er det kun mig der har overset et rødt kort til frafjord fra norge i finalen
Ha Ha. Ikke nok med, at man naturligvis taber lodtrækningen om trøjen. Så ender man sgu også lige uden for de gode præmier på en fornem 8. plads. Og hvad giver det så?? Et gratis hold mere.......... Jubi jubi Men tillykke til Morten Smed
Fik pytlick en advarsel og dermed minus før kroatien kampen??
God weekend og tak for hurtig respons Jesper!
Vi har desværre endnu ikke modtaget den endelig kamprapport, og har derfor ikke de enkelte spilleres tid på banen, samt brændte fast breaks. Så snart de er modtaget færdigopdateres kampen. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
Rumænien er kvalitetsmæssigt en klasse over Danmark, men de har før haft det dårligt med favoritpresset, og med DK's publikum i ryggen, ja så bliver den måske meget åben.
:-) Ja, den virker også lækker. Folk bør ikke klage :-) @ 0 Vi skal være positive. Det gælder altså også dig TBJ ;-)