Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Jeg skal nok se om ikke jeg kan huske stavekontrol næste gang
Ja, det er super lir. Håber dog også på automatisering og en oversigt over givne point. Vi mangler også Super-Manager-holdetpoint, som jeg dog ikke selv deltog i. Swush i må også meget gerne genoprette funktionen, hvor man kunne klikke på en managers di …
Hvis svar 1 er: tryk 'konto' (højre hjørne af skærmen - efter navn og før log in/ud) Derefter 'profil' Og svar 2 er: med saks og lim.
Hvad med hele EU-aspektet? Overgangsordningen blev vel midlertidigt udskudt på grund af at EU-skulle bedømme lovligheden i denne kommende lovændring. Hvordan vurderer i, at responsen fra EU-kommissionen bliver? Vil i, Swush, være interesseret i at føre …
...Så kommer de nok i dag. Meget rart lige at have på plads inden VM. Vel også for Swush? Venligst P. Pride
Ja, holdet skal aktiveres (ved at betale) før du kan lege med det. God fornøjelse! Peo PS: Velkommen på Holdet!
Hvis du har en anden emailadresse, så kan du bare oprette en ny profil, ellers skal du kontakte support: [[http://holdet.dk/da/help/contact|Hjælp > Kontakt os]]. mvh. Peo **swush.com**
@4 Hvilken browser bruger du?
[[http://holdet.dk/da/help/faq/5#17|FAQ - Konto, spørgsmål 4]]
Så er superligaen overstået, jeg havde fået lov at låne Poul Hogans navn, men nu er han blevet sur og vil have det tilbage. Hvilket vil sige at jeg skal hedde Dennis Riis igen, håber jeg har gjort mig forståelig. Jeg har tidligere sendt jer en ang. dette …