Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Hej Brian Nej, der er desværre ikke præmier i fan-puljerne. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
@3 Ja man er jo nødt til at møde op og støtte drengene engang imellem, og specielt i de perioder hvor det ser sort ud. Augo gjorde det udmærket uden at være prængende, men der skal nok lige gå nogle kampe før han kan evalueres på. Han er stadig ikke på 1 …
Hej Casper Ingen sure miner herfra. Jeg er da til en hvis grad imponeret over det FCN har fået ud af de midler de har, og det de har leveret med Wieghorst. Og deres chancer for at blive i rækken er da også steget betydeligt efter bl.a Morten Nordstrand …
Så er det blevet rettet
Undrede mig bare over hvorfor Ståle vælger at skifte Zohore ind i stedet for santin. I mine øjne er han en stor klumpedumpe og er Santin klart underlegen.. Var santin småskadet eller hva... mvh technotorsk
Jeg er fuldstændig enig - det var et klart selvmål!!! Bolden var jo ikke engang gået i mål, hvis det ikke havde været for Lasse Nielsens fod!
Hvilket ikke er dårligt ... bedre end visse af mine hold - meeeeeen, jeg regner med at tage voldsom revanche i denne runde ... har konsekvent satset på Lyngby, FCN og Sønderjyske ... Holder de hjem, så er man jo MED igen ... Og ISÆR når man har beholdt sin …
Lige for at komme med en kommentar til Wessels. Selvfølgelig fedt at OB tabte, og fedt at han lavede et lille drop - Et kæmpe drop kan der ikke blive tale om, da muren gjorde en E-L-E-N-D-I-G indsats, hvad fanden sker der lige for dem ?
@8 Lorentzens udvikling i Brøndby gik som man ofte ser med unge talenter, han debuterede i 2003, trænede med i A truppen fra 2004 og i 2005 under Laudrup fik han sit endelige gennembrud. 2006 - 2008 var han skadet af 2 gange med alvorlige skader. Altså h …