Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
jamen du ønskes da bare held og lykke ... Sgu da bare stærkt og lækkert at have et hold der kan lægge så godt fra land i en første runde hvor MANGE MANGE blot er glade for ikke at være i minus ... !
Ja, tillykke til Richardt - Du må have serven til næste runde!
Nogen der har en ide om hvorfor han ikke var på hold..troede han var næsten sikker starter mvh technotorsk
http://nordjyske.dk/artikel/10/5/5/3809478/3/kayke%20klar%20til%20fck
Synd det ikke er på Europa touren i golf eller en eller anden tilfældig pokerturnering, for så havde en placering som nummer 3.000 vel kastet en 40-50.000 af sig :-)
Jeg har lidt samme problem - jeg fik lavet en del hold med en masse dødsyge ÅB spillere, og dem vil jeg gerne have fjernet og erstattet med nogle bedre fodboldspillere!!!!
Føler lidt med AaB ... Spiller en flot, flot ...overraskende flot 1. halvleg og burde have lukket kampen sikkert der. Går gummiben i den i 2. halvleg og utroligt at et svagt Silkeborg hold overhovedet kommer lidt ind i kampen. Afsluttende en vanvidskendels …
Det kan man ikke gøre noget ved..
desværre det bliver D´Noye