Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
@ 2 Ja det skulle der da vist være gode muligheder for at der kan blive enighed om Hehe @ 3 Helt sikker på at i nok skal blive enige Hehe
Ja HVIL I FRED Dennis Marshall og hans hustru. Tanker og bønner samt ønske om en fremtid med håb, glæde,kærlighed og fremgang til familie,pårørende,venner samt tidligere holdkammerater i Aab. RIP............Jesus
Tak skal I ha´ det holdt hårdt:-)
Internationale spil? Den største i verden har 2,464,324 (knap 2,5 mio) hold oprettet til det netop afsluttede PL. Sårnt er helt uinteressant!
Sgu da godt for Aabech at han fik slettet sin kontrakt med Randers
Jeg bryder mig aldeles ikke om nedsablingen af OB og Liverpool i denne tråd!
Hej Superligaen starter søndag 17. juli. Detaljeret program kan findes via dette link http://www.dbu.dk/turneringer_og_resultater/love_og_regler/ovrige/~/media/Files/DBU_Broendby/turneringer/Datoplan/Datoplan%20%20Super1div2div%20efterr%202011%2020.pdf
@16 Tror du har helt ret i det med ÅB ... De ryger ikke ned, selvom de har nosset gevaldigt i det nogle gange og senest i går ... Hvad fanden ligner det at tabe til et skodhold som Sønderjyske. Havde der været noget på spil kunne FCK såmænd sagtens lammetæ …
Nu nævner jeg at der foreløbig er kommet en Jos Hooiveld til og så kommer Johnny Thomsen også til. Men der skal ske noget markant mere på transfermarkedet, hvilket man nok også vil få at se. Om Thomsen også bliver en stor profil i FCK kan være tvivlsomt; l …