Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Det kan der selvfølgelig være noget om Nagelsmann.. Men stadig, en af de mest solgte spillere, forinden en hjemmekamp imod Newcastle, der mildest talt er dårligt kørende, kom bare bag på mig. Hvis ikke der umiddelbart er andre grunde, kunne han godt …
Ciccone din hund ;(
Ja, spøjst det er kommet rigtigt ind der, men ikke i værditilvæksten på holdene.
Att Swush Grundet covid er de to turneringer i Kina aflyst, og der er tilført ekstra turneringer i Spanien og Portugal som erstatning. Tænker det skal ændres i golfspillet som pt ikke er opdateret med dette. Mon ikke den endelige turneringsliste så er …
Helt enig, Benned... Der er efterhånden gået så megert "curling" i det, at ingen behøver at bruge ret meget tid på tingene. Div eksperter sætter jo holdet for dem, der ikke selv gider bruge tid på at finde det optimale hold. Det eneste gode ved dette, e …
Tom Brady er 44 år gammel, men Tom Brady rimer ikke helt på Aron Hoges. Kan godt forstå du er forvirret !
Hallo der er ingen assist på Zecas mål der blev scoret direkte fra et hjørne det må da være en perle klar assist!!!
Kom assisten ikke fra Piesinger ved målet 1-2??
Derfor jeg kun er vikar..;-)
Hej allesammen HOLD KUNNE IKKE BEKRÆFTES PÅ TRODS AF HANDEL IKKE VAR LUKKET Jeg prøvede at identificere de ryttere, der sad fremme i feltet under den neutrale start - i håb om at kunne af- eller bekræfte mine udbrudskandidater. Der stod 2 min. på hol …