Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Super lejeaftale af OB Det gør jo bare det hele endnu mere spændende og sjovt. Ps.Selvfølgelig er kongen i dejlige Odense,men tror nu mere at Fyndrengen mente hvorfor han endnu ikke på det tidspunkt han skrev var opført på spiller truppen fra OB,så h …
Når du er inde under super cup trykker du på "Kampe" og der kan du så vælge runde 7 ude til højre. der står alle kampene desværre er der 128 sider så der er lidt at se til
Ja, enig ... og hvad bliver det næste? - Vilfort? - Laudrup? - Elkjær? ... Eller grusomme Ivan?
Hej Tuse Fint med en alternativ afstemning Jeg ved godt at der er større byer der har mere potentiale, men jeg siger alligevel Horsens. For det første har Horsens stabiliseret sig. Tjek. Og så er det en klub i forhold til så mange andre der blive …
I følge reglerne skal man have minus 20000 for et gult kort og det gælder også for det andet gule kort, derfor skal han have minus 40000. Rødt kort giver minus 50000 og man får derfor minus 70000 hvis man får gult og direkte rødt
Giver jo ingen mening med nye tiltag hvis ikke de fungerer ... så er det jo bare en kilde til frustration!
Jeg kan se at Rilwan Hassan står til at være skiftet ud før FCMs første mål. Er det ikke korrekt at Jakob Poulsen nåede at udligne inden udskiftningen? Det er godt nok kun 10.000 point, men alligevel... :)
Velkommen til den "Nordjyske Mørkemand" (oversat: Forstemt Nordjyde som udtrykker sig med få enstavelsesord - oftest meget sortseende og negativ - altid med meget store hænder). Bærer du stadig nag over at jeg var lidt kritisk overfor ÅB? (staves : ÅB)
Det er da helt utroligt, hvad den mand præsterer - eller rettere ikke præsterer! Hvordan i hede hule h...... kan han give gult kort til Martin Svensson fra SIF for film, når han får støvlen trådt af? Utroligt, og var det så bare første gang han udstiller s …
Ha ha ha..... Don K.... Vang, det kunne godt være du skulle lave bare lidt research inden du stiller spørgsmål herinde :-)