Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Ha ha ha..... Don K.... Vang, det kunne godt være du skulle lave bare lidt research inden du stiller spørgsmål herinde :-)
Tihi
Ha ha
Måske min kommentar skulle ses som en reaktion på, at jeg forinden i diverse tråde næsten ikke havde læst andet end brok, brok, brok.... Muligt jeg er fra det for sjællændere så mørke Jylland, men er så til gengæld glad for, at jeg kan se lyst på tilvær …
@ 3 Så er skærmen pudset. Så må vi se om det betyder, at vi fremover ser mere ens på tingene ;-)
Dame nu med mål.
Skal lige se om denne kommentar bliver slettet
... Er på vej til at blive solgt, i følge Brondby.com er man tæt på at lukke en handel, derfor er han ikke med idag. Man må da håbe de får lidt penge for ham så man kan hente en ny keeper og 2 nye backer....
Hvor lang tid kan det tage, at få startopstilling offentliggjort samt givet point i takt med kampens udvikling!? - eller er det bare på Google Chrome, at der er problemer!?