Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
...det hjalp så lidt på det med Torres som anfører (hvorfor fik han ikke lig sparket det tredje mål ind??) og Johnson og Babel... men shit en runde med Lamps som anfører havde givet godt :-)
Hej Tommy Trænere modtager vækst som sædvanligt, selv om de har karantæne. Mvh. Christian
Tusinde tak Palle. Det virker desværre ikke til, at han spiller i morgen. Jeg tror godt alle ved at man ikke kan gøre så meget Morten, da alle spillerhandler jo er lukket. Jeg er bare lidt halvnervøs for ham og det er derfor jeg gerne vil vide det.
Kanon John A, det glæder jeg mig over/til ;-)
Jaja.... God jagt på Arsenal......Eller noget :-)
Here we go again men der er selvfølgelig også hele 5 kampe igang nu......... På samme tid..... Bonusinfo: første mand er løbet på banen for Sunderland
haha, sådan opfattede jeg det nu heller ikke. mit tudeindlæg var nu bare skrevet i sjov. men jeg må jo nok give jer ret, ganske utroligt at det er gået min næse forbi efter så mange sæsoner bag skærmen.
.