Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
@ 0 Jeg ville alternativt vælge Jimmy Bullard. Han er billigere og meget hurtig...
Hej Don K Vi ville gerne, men lige pt. vil det være for meget ekstra arbejde, at skulle huske at notere alle korretioner vi foretager. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
hehhe autisss.. den er meget god den sidste der :)
Jeg har lige en assist til @ 3: Efter at have læst reglerne - hvilket jeg selvfølgelig burde inden jeg skrev indlægget - er jeg nu havnet i mål og giver ALLE RAT!!! :-) God aften PP
Jesper, hvis det er reglerne, kan du så forklare mig hvorfor Bendtner får assist på Arshavins 0-1 mål igår, da det også der er forsvarsspilleren der har sidste berøring før Arshavin får kontrol over bolden og scorer...!?
he he
Att.. SWUSH !!! Er det ikke Fletcher der skal have assist for Burnleys scoring i dag? Brian Jensen sparker bolden ud og Steven Fletcher header elegant bolden videre til Martin Paterson der scorer? Har jeg ret, Swush? PS: Har set "det gule flag", …