Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
så vidt jeg kan se på diverse sider, er det ikke anelka, men ramires
Hej swush. Vil i være venlige at tilføje supertalentet J. McEachran (Chelsea) (17 år) Mange tak. Mvh. Dinde
Kan vælge mellem to kombinationer ud over de andre spillere på holdet idag og jeg kan simpelthen ikke bestemme mig.. de to kombinationer; Assou-Ekotto+Wilshere+Chamakh eller Nasri+Squilacci+Ngog .. både Ngog og assou Ekotto er tvivlsomme til at starte inde …
men Houllier har så til gengæld givet 0 kr., så det var da lidt træls at betale transfer for det... skal han ikke have tildelt en eller anden værdi for den sidste kamp??
den funger igen
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! Årets kamp! Dimitar har rejst sig fra asken som den Phoenix han er :-) Only the sky's the limit now !! Glory Glory
:-) helt fint..... god weekend
1 minut skulle der gå. Det er vel uundgåeligt med et dobbelt-hattrick nu?
Hej mrbergkamp Diaby blev indskiftet og senere udskiftet. Han var derfor ikke på banen da nogen af målene blev scoret, hvilket er en forudsætning for at modtage vækst for "Hold scorer". Se evt. pointsystemets [[http://holdet.dk/da/premier-league-manager/p …