Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Det hold du har nu er godkendt kl 12.44
Da du nævner min profil et par gange vil jeg da tillade mig at knytte en lille kommentar til dit indlæg: Man skal ikke feste hvis man ikke kan tage skraldet. Alternativt kan man følge reglerne.
Jamen så svarer jeg lige selv :-) Har lige set målet igen. Jeg så vist forkert i første omgang. Drogba tager hjørne og det ser ikke ud til den snitter nogen inden den når Essiens pande. Min fejl. Skal til optiker tirsdag. God aften PP
Han er forsvarer i Danske Spil, og oprettet for længe siden der. Pinligt Swush!
Hej Jesper. Super :-) Tak for svaret. Beklager jeg lidt stædigt har rykket for disse point :-) God dag til Jer inde på Swush-redaktionen. VH PP
Den står til søndag i 4. runde?
www.fantasyfootball.com\predited lineup pl
Hvad skete der lige for Tottenham, taber 0-1 til Wigan som de sidst slog 9-1 hjemme? Det der undrer mig mest er at de vælger ikke at bruge Robbie Keane?? Ved godt han er rygtet væk fra klubben, men han er god for de mål de mangler. Han er vel ikke skiftet …