Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Hvem var nogensinde i tvivl !!! Ville have elsket at være en flue på væggen på Wengers kontor under kampen haha! United always score !! :-) Glory Glory Blev PL afgjort ?
@22 Jeg misforstod dit indlæg. Troede det var det du mente med "at lave en skrivebordsom" og "være det bedste valg efter omstændighederne". På det punkt kan vi så være enige. Dog vil det være meget konceptfjernt at gå ind og straffe uden for kampe …
Jo http://fantasy.premierleague.com/fixture/351.html
Hej Swush Flot med lidt nye ændringer i spillets udseende. Har li et par rettelser/forslag som jeg håber i vil kigge på: 1. Når jeg står på mit hold nr. 1... så kan jeg trykke på SPIL foroven og så ruller jeres spil ned.. med mine holde som jeg kan …
Anders Lindegaard har puttet rottegift i Van der Sar og Tomas Tyksaks kaffe. Peter Schmeichel har valgt at afbryde sit karrierestop i en periode og er derfor blevet købt/lejet til ManU sæsonen ud.
nej
Fantastisk dejligt! Nu skal Arsenal bare gøre arbejdet færdigt, så Manu ikke får nummer 19. Hulu-bulu, Lasse hvor' du henne? ;-)
Hvorfor skal de slette ham, han har ikke fået en straf endnu. Det ender sikkert som det plejer med fodboldspillere hvor deres undskyldninger holder hele vejen og de ingen straf får.
Hej alle Holdet.dk skal lige være opmærksomme på ramsey er tilbage hos Arsenal og er med i truppen mod sunderland. Hans låneophold er slut. Jeg siger ikke han er sikker starter på mit drømmehold, men det ville være rart hvis man havde muligheden for at …
Rooney er på 275 - han skal nok nå det :-)