Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Rooney er på 275 - han skal nok nå det :-)
Du har helt rAt, det var en super kamp også selvom United ikke lige fik point. Fuld knald på det meste af kampen, super stemning på tilskuere pladserne hvor bla United tilskuerene råbte SKYD hver gang Ashley Skydegal Cole havde bolden.
Godt man ikke kan skifte i denne weekend og jeg er sikker på at det slet ikke er så slemt når det kommer til kamp, der er vist en hel del spin i de udsagn fra klubberne
Nope, det er ikke en skidt drøm. Men den er blevet udsat, da Arsenal spiller Carling Cup finale på søndag imod Birmingham ;-)
Ja jegmente faktiskogså at jeg havde valgt hamsom anfører på begge mine hold. Laver en smiley,men mener det ikke .-) he he
Hej Jesper Så er det et spørgsmål om hvornår du har kigget. Da jeg tjekkede live i aftes fremgik assisten ikke, og derfor fjernede jeg den fra spillet (hvor den jo var givet af vores leverandør). Jeg har først tjekket den officielle statistik i dag, og de …
Ja, han er næsten ligeså god som Mike Tullberg. Hugo Sanchez ligger stadig flad af grin over så klodset et saksespark. Ikke desto mindre flot af en fedling. NB Ovenstående er objektive betragtninger og på ingen måde farvet af modvilje mod Manchester Un …
Genialt! :)
Mon så de skal til at spille med turban??? http://onside.dk/nyheder/premier-league/chok-man-united-saelges-i-dag
Hva så Morten (oraklet) Smed :-)