Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Artisten vi alle tidligere kendte som Morten Nielsen viser endnu engang at han rummer uanede mængder af kloge betragtninger!!!! YNWA HJC- Justice now!!!!!!!!!! Husk den kommende årsdag!
Hej MichaelVang Der er altid mulighed for ændringer indtil kampene verificeres og der hejses grønne flag på [[http://holdet.dk/da/premier-league-manager/r|rundesiden]]. I princippet er der også mulighed for ændringer efter der er flaget grønt, men det s …
Hej Henrik Det er faktisk indirekte pga. karantænen, som medfører at vores leverandør ikke giver Alex Ferguson en "lineup" som de ellers ville have gjort. Vi skal derfor lige tilføje den selv - og det er nu gjort. Mvh. Christian
Man. United og Ferguson du ved nok hvor jeg vil hen :o) problemet med jeres dataleverandør og manglende indtægt i runden....fortsat god dag til jer alle på Swush
Nu er der vel kun 2 hold tilbage, som kan vinde Premier League. Manchester United og Arsenal. Jeg holder selvfølgelig stadig på Manchester United, da det er det bedste hold i Premier League, og Arsenal har vist tidligere på sæsonen, at når de har chancen f …
det er denne som Swush forholder sig til: http://fantasy.premierleague.com/fixture/324.html
Det ligner følgende 4 managers i semifinalerne: **Nordbedst FC MKNOFLER JESUS4YOU Steffan Vinther**
@Støvring Ja, det ligner samme fejl. Jeg har gemt alt log, det kunne jeg ikke i dit tilfælde da du selv havde sørget for at vælge en kaptajn igen, håber der hjælper programmørerne til at genskabe fejlen. Tak for info med Villa og Everton, Vi får opre …
Hej Henning Vores dataleverandør sætter ikke trænere på "bænken", i de situationer hvor de ikke optræder. Det er noget vi skal gøre manuelt. - Jeg har sat Alex Ferguson på "bænken" nu. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com