Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Den med Balotelli har jeg også "set" ... Han koster en "slik", og han slår helt vildt igennem i PL i kommende sæson. Han er vel god for 2-3 mål i gennemsnit pr. kamp han spiller (+ 1 gult i hver kamp, og 1 rødt i hver fjerde) - Spørgsmålet er bare hvor tit …
Sikke en kovending vedr. Bale man her er vidne til. Sidste år måtte han da han blive den "forsvarer" der ville score flest point, men vædde turde man ikke. Nu er han pludselig færdig som gårdsanger. :-)
Autist, din gamle tasken-spiller
nej, nej ... DSGM = Dillererigeret Smed Guffer Marshmallows
Har altid troet, at det var det, der var fidusen ved at spille manager.At man fandt de spillere der både var lavt prissat samt måske var fejlplaceret ,og derved kunne give gode point til den manager som spottede de spillere. Muligt jeg tager fejl,men ka …
Jeg synes ikke det er så mærkeligt, at Nani koster 7 mio. Sidste år lavede han 18 assists og 9 mål (Kun et mindre end Lampard og to mindre end Rooney)
Er det ikke i dag, at PL starter op... eller har jeg hørt forkert?
Kæft der er mange bøsser i min omgangskreds så :-)
Tror Man U bliver skarpere end sidste år, og Hernandez virker ustoppelig
God tur John!