Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Ja, OB og de 5-6 andre stærkeste klubber i Europa :-)
Er der mulighed for, at se gamle puljeresultater fra ældre spil? Har nemlig en diskussion med en fra gruppen ang resultatet i vores pulje fra Premier League her i foråret.
Ja det var helt suverænt, næsten som at vinde med en omgang foran alle andre. Tillykke med den flotte præmie og god tur
Havde taget en smule fejl i mine antagelser ovenfor. Chelsea er sikret 2. pladsen uanset om de skulle gå hen og tabe i dag selvom city skulle gå hen og vinde.
Og så var det faktisk god komik da SAF i ugen sagde at hans spillere hellere skulle gå på biblioteket og låne en god bog, i stedet for at bruge tid på Twitter ...
Goose bumps! Love it!!! Glæder mig som et lille barn til silly season og næste sæson. Det bliver så stort! :-)
ok tak for info. Det var en skam:)
Det er fordi jeg kalkulerer med at han får lidt ekstra point tildelt hist og her;-)
@RMIR Drop nu det der Ronaldo Fedthår.. Klart at det er profiler du nævner der, men altså Ronaldo var noget helt helt unikt i United.. Han leverede varen flot flot flot de sidste 3 år i klubben. Vel nok vores bedste køb nogensinde!! Han var uden samm …
Det overtidsmål der gør at nr 1 ikke kan hentes tillykke med sejren