Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Hej Jesper Det skulle gerne blive i midten af næste uge. Med venlig hilsen **Ole**, Swush.com
Hej Managere, Vi har lige justeret i pointtildelingen da vi var kommet til at give jer for mange point for en af runderne i La Liga - vi beklager. Det betyder at jeres point sandsynligvis er lidt lavere end i går. **Med venlig hilsen,** Micael - Udv …
Hej Dan. Jeg tror Swush er til julefrokost. Der er ikke opdateret siden kl 03:46 5 dec. Hvis du kigger i selve puljen, kan du nederst se hvornår siden sidst er genereret. Jeg har selv smidt mine sædvanlige 4 hold i Prolog-bowlen....
Hej Lars Vi kan ikke give dig en eksakt dato endnu, men om ca. 10-14 dage. Første kamp i forårs sæsonen er som jeg husker det, først den 9. januar. 2010. Der bliver spillet et par udsatte kampe den 5. januar, men jeg tror ikke disse vil blive en del af …
Hej Dan, Hvis du tænker på den globale highscore på tværs af spil som Jesper har snakket om bliver det til La Liga. **Med venlig hilsen,** Micael - Udvikler, Swush.com
Det er ikke noget vi har øverst på listen. Vi vil i den kommende tid fokusere på at gøre oplevelsen på holdet.dk endnu bedre, så vi står bedre i kampen mod vore konkurrenter. Her er i jo selvfølgelig altid velkommen til at komme med indspil. :o) Med venl …
NFL ... Make it happen swush... :)
Hej Bobo Vi er i netop blevet færdige med at efterkontrollere kampen Espanyol - Valladolid, og der er ved at blive genudregnet en ny highscore og pulje-highscore for runde 9. Med venlig hilsen Jesper,
Det samme gør sig gældende for Raul...han kom på banen istedet for Higuain men har fået -5000 efter opdateringen.
Alan S., Jeg skal beklage, at du har følt dig stødt på manchetterne over mit første indlæg. Der var nu ikke noget ondsindet bag det indlæg. Blot en hentydning til at du vist havde kigget i det forkerte regelsæt. Held og lykke med spillet.