Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Hvorfor har Ze Castro fra Deportivo La Coruna fået 0 point her i runde 5 han var godt nok heller ikke på banen, troede så at han fik -5.000 Det har jeg ikke set før i nogle spil synes jeg
Hej Lars Der er nu åben for handel. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
[[http://www.dsgf.no/g2/random?g2_albumId=40050&g2_itemId=40812 | Agger??]]
Værsgo Swush: http://soccernet-assets.espn.go.com/gamecast?id=275601&league=ESP.1&cc=5739
Noteret - det var bare ikke det, der skete - der var to kampe i går - den ene med live-assist, den anden uden - klart, at det forvirrer folk. Linket var bare ment som en lille service (o;
Hej Morten Vi er lige ved at kigge de sidste assists igennem igen, så bliver der åbnet for handel. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
Hej Beklager forsinkelsen. Der er en grund til dette, men det kræver selvfølgelig en forklaring :) Runde 3 starter samtidigt med kampene i runde 3. Skiftede vi runden nu ville man kunne se hinandens hold som de så ud i runde 2. Med venlig hilsen **Jes …
Hej John Min fejl, havde glemt den satte Live på pause når jeg linkede nye spillere op mod vores leverandør. Har nu klikket //genoptag//. Sorry! Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
Swush@ hvornår har i tænk jer at vise alle præmierne??? det kunne være dejligt at vide så man ved hvor mange hold man skal tilmelde. man kunne jo risikere at man havde lavet 4 hold og så var det bare nogle dårlige præmier..
tjek tråden: Gratis hold.....