Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Klik på "Konto" i øverste højre hjørne, og skift land til det lands flag du ønsker. Pas dog på med det, da evt. præmier du vinder i spillet også sendes til denne adresse.
Det havde du ret i. Tak for hjælpen og god sommer til dig også.
Som jeg forstår spørgsmålet - og selv oplever problematikken - er problemet at "invitationen" ikke når frem til den inviteredes mailadresse og allerede her opstår problemet, da vedkommende jo så ikke kan tilmelde sig puljen/gruppen hverken i runde 1, 2, 3 …
Hej Swushies Har I fået tid til at kigge på problemet?
Hej Lars & John, Vi har lige lagt en rettelse på - lad os høre hvis i stadig oplever problemer. Husk at der kan gå op til 10 min. før ændringer til puljehighscore bliver vist (til/afmelding). **Med venlig hilsen,** Micael - Udvikler, Swush.com
Når jeg kigger på vores private pulje, kan jeg kun se 2 hold, der er administatorens?? Jeg kan ikke se mine egne og den anden der er med?
Der er forskel på ikke at sætte sig ind i tingene og tilfældigheder. Hvordan en rytter placerer sig i feltet, er ikke tilfældigt. Det er en vigtig faktor i dette spil, en rigtig interessant faktor synes jeg. Du skal virkelig lave din research for at nå til …
God idé :o) En anden idé kunne være at give ekstra point til træneren, hvis en indskiftet spiller scorer?!