Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Tak for jeres svar. Venter stadig på Swush! Er ikke helt med på hvad der menes med proxy server? men det burde da ikke være sådan at man skal lave tricks for at skifte ud på sit hold?? Hvad angår min opkobling skulle jeg meget gerne have en fast 8mbit/1m …
Hej Peo Det var det svar jeg frygtede du ville komme med. :-) Jeg har selvfølgelig slettet min mail da jeg aktiverede mit hold. Til mit forsvar så fremgik det heller ikke af jeres mail at det var til 3 hold. Jeg håber i kan sende en ny mail, med 2 nye …
Der er ingen udskiftninger i dette spil, når først løbet er startet er der lukket for handel
Har igennem rigtig mange år haft puljer....admin.... men denne gang var der nogle stykker der fik meldt deres hold meget sent ind i puljen... for sent... men selvom jeg er admin og der står i yderste felt at jeg kan afmelde de enkelte hold... så når jeg pr …
vil der være præmier i forbindelse med tour manager 2010?
Tak for hurtigt svar. Selv god weekend! Min bliver vel lidt besværet af to shoppetøser, og en enkelt han-shoppetøs på Hollywood Bld :-) Ikke mere plads i bilen!!!! God weekend til alle!
He he. Det er jeg så ked af. Den fangede jeg sgu ikke lige. Sorry. 1-0 til dig, Smed! :-)
Den blev 2-1. Basta. Swush bestemmer. De skal bare lige se videoerne igennem først.
Hej Jesper. Tak for svaret :-) God dag. VH PP