Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
M Parkhurst står til at have indkasseret 4 mål, men han blev udskift LÆNGE inden der overhovedet blev scoret i kampen FCM-FCN. Han skal noteres for -8.000 og ikke -40.000!
@23 God ide, men ellers har Peo skrevet hvad de forskellige ting betyder ovenover
Hvordan er det man kan åbne for spiller handel før united - newcastle er opdateret korrekt?
Ja vist kan du det. Jeg spiller selv med i både Norge og Sverige, når der er interessante spil der. Välkommen hos danskjävlarna :-)
Alright. Jeg skal selvfølgelig ikke gøre mig forfærdeligt klog på, hvordan jeres systemer fungerer, men umiddelbart virker det ikke som noget der burde kræve det store i forhold til performance issues. Det ser ved et overfladisk øjekast ud til, at i cacher …
En udgave der er lidt mere mobilvenlig på tværs af de tilgængelige platforme er klart at foretrække, fremfor en dedikeret iPhone app. I forbindelse med VM-slutrunden oplevede jeg selv, at sidde i udlandet på min telefon og udskifte spillere, imens jeg kun …
@3 Det tør jeg ikke. Jeg har hørt, at billard er farligt for bentøjet.