Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Har også selv nævnt det før. Det vil være super sjovt. Problemet er, om det vil fungere sammen med hoved-spillet. Det skulle helst ikke tage for meget fokus herfra. Måske spillet skulle oprettes separat?
@3 He, he.. Desværre har jeg //kun// B-hold ;-) Er det så dit A eller B -hold der ligger på en flot nr. 146.-plads? Flot start og fortsat god kamp! mvh. Peo
Hej Gustav Hvis du opretter et hold i dag, vil det først få vækst fra runde 2.
HNC. Vil da gerne prøve at fremskaffe en hat af mug...... Hvis det er! Mvh Bøllemis
Hej Jesper, Tak for dit svar. Jeg har tjekket min mail, men har ikke modtaget noget. Hverken den 21/7 eller i sidste uge da den er gensendt. Ej heller som spam eller uønsket. Så enten er der noget i vejen med min mail, eller Jeres system. Men undlad …
Han blev skiftet ind efter 59 minutter og ifølge reglerne skal man have min. 60 minutter på banen for at få "Rent mål".
#1 Nogle indlæg er så barnagtige, at de umuligt kan være skrevet af voksne mennesker.. Jeg læste tidligere - i øvrigt med stor fornøjelse - denne sætning i anden tråd... Nu gav den pludselig mening...
Så kom præmien også, tak for den:-)