Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Hold nu op, Knud!
Hej Peo - tusind tak for dit svar. God fight fremover.
Er enig i, at mail-respons er noget Swush, skal kigge lidt nærmere på. Jeg har også oplevet ubesvarede emails førhen. Præmierne er tilstrækkelige, men synes nu det vil være meget fair, hvis de blev en kende større. Angående jeres pulje, så er det da …
Tror mest det har at gøre med at man ikke bruger krudt på at finde sponsorer! - Præmier burde ikke behøve at koste arrangøren noget synderligt!
Hej Thomas EM spillet havde præmier til de 50 bedste. Som altid vil vi opfordre at personlige spørgsmål stilles ved hjælp af vores [[http://holdet.dk/da/help/contact|kontakt formular]]. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
Hej Managers Vi lukker Holdet.dk ned i en kortere periode fra kl. 10.30 i dag, det skulle ikke vare med end 5-10 min. før alt er oppe igen. Beklager ulejligheden Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
Nu er det jo naturligt at folk gerne vil have tingene så billigt som muligt. Men det skal jo også hænge sammen for sælger. Hvis man samtidig kan skabe merværdi for kunden og samtidig mersalg som sælger er det jo win-win. Mit forslag er derfor: Ved køb …
Hej N.O.E Det kan skyldes at gruppen som ejer puljen er blevet slettet. Vi er klar over at din pulje også burde forsvinde, Det vil blive rettet i næste version som er planlagt til lancering sent forår. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
Så fik jeg min gavekort-kode til et gratis hold for min placering i dame-håndbolden