Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Info til alle: Nu er reglerne så blevet ændret. En god ide er derfor at læse reglerne igennem igen. Jeg går så ud fra at det er sidste gang reglerne ændres, da jeg ikke gider læse dem igennem igen.
eller hvordan?
7.-50. præmie i håndbold spillet vandt et gavekort til holdoprettelse og jeg blev selv nr.44 men jeg har ikke fået koden til min mail endnu. Hvornår får man tilsendt koden ? Jeg kan godt forestille mig at en del af dem som vandt gerne vil bruge den til …
De er udsat til engang i det nye år. Kan se bl.a. uniteds kamp mod blackpool er lagt ind her på holdet. Ellers prøv premier league´s egen hjemmeside eller hos de enkelte klubber.
Nææ.... det ligner en fejl Hun fik en 2 min udvisning. Såvidt jeg kan se af kamprapporten. men er noteret for et rødt kort. Prøv at mail direkte til Swush. Ps eet indlæg af gangen er nok.... Forstod det godt førdte gang ;) Mvh Klaus
er der nogen forklaring på minus 85000 til frafjord i finalen
Hej. Jeg så Aston Villas kamp i weekenden, og glædede mig over at M.albrighton assistede begge mål. Meeen jeg blev noget skuffet over at se, at der ikke er givet point for det. Her er udklip fra BBC.CO.UK: Somen Tchoyi nearly gave the visitors …
Hej jesper korsgaard Ja, vi må sige at Super Manager efterår 2010 er afsluttet. Vi har nu skrevet en lille [[http://holdet.dk/da/superliga-manager/news|nyhed]] om dette inde i spillet. Mvh. Christian
sodaviner 8 til folekens nej ingen har vunet