Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Hej Swush Jeg har præcist samme problem. Mit hold eksisterer, men jeg kan heller ikke tilmelde mig nogle gruper - også selvom jeg burde blive automatisk medlem af hvertfald et par grupper jeg sædvanligvis er medlem af. Jeg kan heller ikke se mit hold …
Ok tak for det ..... hilsen pingeling
Jeg er blevet Inviteret til at spille med i en gruppe. Men jeg kan ikke blive medlem af den. Hvordan bliver jeg det???
Hej Jesper, Jeg gætter på at du er inde på jeres pulje og kan ikke finde forum derfra - der skulle nu være et link derinde. Håber det hjælper. **Med venlig hilsen,** Micael - Udvikler, Swush.com
skal spille min 60 minutter
Klart Henrik007. Han er en garvet veteran. Peo - er det ikke ham komikeren, der kan skrige som en struds?
Er der nogle der kan huske at vi i gamle dage fra DR-manager havde noget der hedder at slår et lavere rangerende hold et hold der ligger foran i ligaen så fik holdet f.eks. 5.000 pr. placering. Det gjorde det lidt mere attraktivt at prøve de "dårlige" spil …
Det kan du vist ikke. Du kan sikkeret få swush til det. Men så er dine penge nok tabt,,,,
Tråden er lukket. Fortsæt debatten i den oprindelige tråd her: http://holdet.dk/da/forum/sas_ligaen/threads/181767#181807 @Smed Vi kan tage det, tror bare ikke det er alle der forstår den :) Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com