Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Reglerne er fine som de er
Endelig en der ved hvad der foregår
hej der, jeg bliver ved med at få en fejl når jeg vil skifte ud, kan ikke komme til det :-( jeg logger ind og går ind på mit hold, trykker på spillerhandel, alt det går fint, men når jeg så vil fjerne en spiller og købe en ny kommer denne fejl : Erro …
Se seneste tråd inde i premier league forum. Der finder du svaret
Angående skader og karantæner så findes der fremragende hjemmesider der er gode til at opdatere hvad dette angår. I hvert fald en af de konkurrerende managerspil har forsøgt sig med denne service, og det gik mildest talt katastrofalt. Personligt synes jeg …
Hvor besværligt! :-) Nej OK - tak for hjælpen, så er vi glade igen!
Er det ikke længere muligt at se hvordan en gruppe er placeret i forhold til andre grupper?
I min verden er der tale om selvmål, bolden ændre jo bevidst retning i en vinkel på 90 grader! Det er jo ikke til at vide nøjagtigt om den ville have været røget i mål eller ej, den kunne jo ha' lavet en stolpe ud, det vides da ikke. Klart selvmål... …
Så er det blevet rettet
Hej Jeg er admin på en gruppe og pulje for Superligahold. 2 af mine kammerater kan ikke tilføje deres hold. Jeg har prøvet at hjælpe den ene, men når man går ind under tilmelding til puljen, så står der, at vedkommende "ikke har noget aktivt hold i g …